Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gamescom 2024

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2024 11:54 PM)
1631 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

image
Vandaag waren ik @BruceH , @Ajay-A , @KevinW en @Rohit in Keulen voor Gamescom 2024.

Dit was mijn eerste keer bij Gamescom, wat een ervaring! Het was zo enorm groot, sommige vliegvelden zijn kleiner🙈 Het is dan ook onmogelijk om in 1 dag alles te zien. Ik zal een aantal dingen die ik heb gezien met jullie delen.

Om te beginnen uiteraard Samsung😁
image
Dit is de nieuwe 3D monitor van Samsung. Je hebt hier geen aparte 3D bril voor nodig. Dit was absoluut spectaculair om te mogen uittesten😁 Dit is een grote aanwinst voor de line-up van Samsung monitoren.
image

image

Waar ik echt enorm naar uitkeek was Xbox. Dat is echt mijn ding en grootste hobby. Ik heb een Series X thuis waar ik veel mee game. Het Xbox gedeelte op Gamescom bezoeken was dan ook mijn doel vandaag.

De foto's vertellen het verhaal😁

image

image

image
image

image
image
image

Een onvergetelijke ervaring voor mij😁

image

image
image

Intel was ook aanwezig uiteraard met hun nieuwste designs. De toekomst ziet er enorm innovatief uit💪

image

image

image

image
Er waren ook andere bedrijven aanwezig wat niks met gaming te maken had maar evengoed heel interessant.
image
Airbus was aanwezig met 1 van hun designs voor een toekomstig waterstofvliegtuig om passagiers te vervoeren. Ik was erg onder de indruk van het design en de uitleg die ze erbij gaven. Ik kijk vol enthousiasme uit naar de lancering van dit vliegtuig.

Ik wil hierbij Samsung bedanken voor deze onvergetelijke ervaring😁 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
14 Antwoorden
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Tjonge Patrick, wat een ervaring weer. Mega zo groot. Gaaf zeg, die nieuwe monitor van Samsung, 3D trekt je echt het spel in.
Mooie review en tof dat je dat mocht beleven 👍
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks! Was echt ontzettend gaaf😁 We zijn alweer opweg naar huis. Net in Nederland gearriveerd in onze mooie auto😎

20240824_110456_1000126800_1724490302.jpg
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Tadaa, nog luxe gereden ook 😮
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Man man man! Wat doe je dat toch altijd snel zo'n verslag!
Super dat je dit mocht meemaken! 👍

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung he 😋 Niet alleen een top merk maar ook goed voor de Members 😁
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks Dick😁
JAMES4578
Samsung Members Star ★★
Opties

@Patrick @BruceH , @Ajay-A , @KevinW  @Rohit Leuk, het lijkt erop dat jullie allemaal een geweldige tijd hebben gehad.

I do not work for Samsung or make Samsung Products but provide independent advice and valuable contributions.

Roli56
Apprentice
Opties
Leuk Patrick, wat een belevenis voor je! 👍👍👏
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt James! Bedankt😋